خانما شوینده پینو میخام بگیرم،خوبه؟
چیا باید بگیرم برا بچه ؟

۵ پاسخ

مایع لباسشویی هم فیروز آبی خوبه

خیلی خوبه پینو شیشه شیرشم خوبه

من شوینده لباس چیکو
لوسیون و روغن ماساژ و شامپو ماستلا

منم پینو گرفتم خیلی بوش ملایم و خوبه

خواهر همسرم میگه خیلی خوبه یعنی دیدم استفاده میکنه راضیه
منم می‌خوام بگیرم
اینا رو بگیر: شامپو سر /شامپو بدن/دستمال مرطوب «پینو»
مای بیبی؛ برند مولفیکس بگیر
برای پماد سوختگی هم یا از داروخانه کالاندولا بخر
یا از سیسمونی فروشی سودو کرم بخر که گرونه ولی طولانی مدت می مونه و خارجیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری