من ام ان دی گرفتم خیلی عالیع
من پینو خریدم
mamababy از داروخونه گرفتم سفید بود جلدش
من پینو و فیروز ترکیبی گرفتم
من شامپو بوژنه میگیرم همیشه خیلی خوبه
من اینو گرفتم
مارک فیروز چندین سال مخصوص بچه ها داره تولید میشه ، خوبه
اره من گرفتم پینو هم گرفتم
ن خوب نیس میگن چشم رومیسوزونه بوشم جالب نیس
فیروز و لطیفه نگیر
البته کرم زینک فیروز خوبه
بله عالی
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.