خانوما محصولات شوینده بچه رو مارک فیروز بگیرم خوبه؟

۱۱ پاسخ

من ام ان دی گرفتم خیلی عالیع

من پینو خریدم

mamababy از داروخونه گرفتم سفید بود جلدش

من پینو و فیروز ترکیبی گرفتم

من شامپو بوژنه میگیرم همیشه خیلی خوبه

من اینو گرفتم

تصویر

مارک فیروز چندین سال مخصوص بچه ها داره تولید میشه ، خوبه

اره من گرفتم پینو هم گرفتم

ن خوب نیس میگن چشم رو‌میسوزونه بوشم جالب نیس

فیروز و لطیفه نگیر
البته کرم زینک فیروز خوبه

بله عالی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری