بنظر من برند های ایرانی به پوست ما سازگارتره من میخواستم ماستلا بخرم اما دختر عمه ام خریده بود به حساسیت داد حالا شاید برای درصدی هم خوب باشه اما بنظرم پول هدر دادنه مخصوصا الان که فیکشون هم زیاد شده من برند الوینا خریدم واز چند نفر دیگه هم پرسیدم راضی بودن قیمتاش هم خوب بود🌼
فیروز خیلی خوبه منم میگیرم
منم میخوام فیروز بخرم
من برای هر دو بچه م فیروز استفاده کردم عالیه . برای سومی هم میخوام فیروز بگیرم
والا من هرکی دیدم از فیروز استفاده کرده حساسیت ندادولی خوب مارک های دیگه برای بعضی حساسیت داده برا بعضی نه
من که خودم فیروزه گرفتم
مایع لباسش رو دوست داشتم خوش بو بود لباس شستم باهاش
شامپو بدن و سرش هم فیروزه گرفتم چون خودم پوست حساسی دارم وگاهی استفاده میکنم خوبه
من از یکی دو تا داروخونه و فروشنده های سیسمونی پرسیدم گفتن فیروز نخر چون خیلی از بچه ها حساسیت نشون میدن و کف سرشون پوسته پوسته میشه.
منم بی بی کوکول و الوینا گرفتم
محصولات فیروز عالین من به این نتیجه رسیدم که بهتر از این برند های خارجیه من بیبی کوکول خریده بودم واسه پسرم تمام بدنش دونه قرمز میزد اما الان فیروز استفاده میکنم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.