پینو .
فیروزمن اصلاراضی نیستم مخصوصاشامپوش .نه بوی خوب داری نه نرمی میده به موی بچه .خشک و زمیکنه موهای دخترمومن گلرنگ گرفتم و راضیم هم بوش خوبه هم نرمی .حالاپینورونمیدونم
من پینو گرفتم از فیروز رازی نیستم
پینو بوی نی نی میده
پینو خوبه خیلی همه چیش خوشبوعه
من هر دو رو گرفتم قبلا فیروز اصن بو نداره پنیتو الان گرفتم برا جوجم بوش عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.