خانما شامپو و شوینده های پینو بهتره یا فیروز
حاملگی. بارداری .

۶ پاسخ

پینو .

فیروزمن اصلاراضی نیستم مخصوصاشامپوش .نه بوی خوب داری نه نرمی میده به موی بچه .خشک و زمی‌کنه موهای دخترمومن گلرنگ گرفتم و راضیم هم بوش خوبه هم نرمی .حالاپینورونمیدونم

من پینو گرفتم از فیروز رازی نیستم

پینو بوی نی نی میده

پینو خوبه خیلی همه چیش خوشبوعه

من هر دو رو گرفتم قبلا فیروز اصن بو نداره پنیتو الان گرفتم برا جوجم بوش عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر❤ مامان رادمهر❤ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری