برا آبریزش بینی بخور گرم خوبه یا سرد

۱ پاسخ

برای ابریزش دیفن هیدرامین خیلی خوبه مثل اب روی اتیش میمونه زود قطع میشه من اون روز برا دخترم گرفتم یکم ابریزش و عطسه داشت کامل قطع شد

سوال های مرتبط

مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی