اگه درد زایمان نگیره چیکار باید بکنی؟

۳ پاسخ

ورزشای القایی انجام بده که لااقل دهانه رحم باز و نرم بشه و زایمان راحتی داشته باشی🫠

من یه ماه فقط درد زایمان داشتم

امپول فشار میزنن

سوال های مرتبط