۴ پاسخ

ی ک رب

من شیرپاستوریزه میدادم یه شیشه کامل ی وعده صب ی وعده شب

شیر پاستوریزه نیاز به جوشیدن نداره🥲فقط درحد ولرم شدن بذارش روی گاز
ابم‌اوایلش قاطی کن
من اب قاطی نکردم

فکر کنم روزی یک وعده میشه داد

سوال های مرتبط