برو. بیمارستان بگو وقتته و ماما بهداشت تورو فرستاده و درد داری وقتی اس تی وصل کردن یکم خودت شکمتو سفت کن 10 ثانیه ول کن انقباض زایمان رو ثبت کنه منم امروز با این کار زاییدم
انشالله فردا صبح نی نی تو بغل کنی .میبخشید ولی نزدیکی داشته باش ونوک سینه هاتم تحریک بشه دردت میگیره
ایشالا امروز آخرین روز بارداریتههه😍❤️❤️
انشالله زایمان میکنی راحت میشه عزیزم 🤲🤲🤲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.