دعا کنید دردم بگیره زایمان کنم 😭😭

۴ پاسخ

برو. بیمارستان بگو وقتته و ماما بهداشت تورو فرستاده و درد داری وقتی اس تی وصل کردن یکم خودت شکمتو سفت کن 10 ثانیه ول کن انقباض زایمان رو ثبت کنه منم امروز با این کار زاییدم

انشالله فردا صبح نی نی تو بغل کنی .می‌بخشید ولی نزدیکی داشته باش ونوک سینه هاتم تحریک بشه دردت میگیره

ایشالا امروز آخرین روز بارداریتههه😍❤️❤️

انشالله زایمان میکنی راحت میشه عزیزم 🤲🤲🤲

سوال های مرتبط