سلام خانوما زایمان طبیعی معمولا چند هفته بودین انجام دادین؟

۶ پاسخ

من ۴۰ هفته بودم
این یکی که هنوز معلوم نیست

40 هفته و 2 روز

۳۷ هفته ب بعد میشه زایمان طبیعی پیاده روی داشته باشی رازیانه دم کنی بخوری پیاده روی کنیم خیلی خوبه من از مامای زایشگاه پرسیدم گفتت

۳۷هفته و ۴روز

۳۵هفته
۴۱هفته
۳۹هفته 😐😐

سوال سختی بود 😅

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی