بجه ها عدد ان تی ۲و۵بود خطرناکه ؟؟

۷ پاسخ

سلام عزیزم
شما جواب ازمایشتون اومد؟خداروشکر بچه سالمه؟
من شرایط مشابه شما هستم خیلی نگرانم

چند هفته ای عزیرم؟؟جنسیتم مشخص شده؟

سلفری بگیر

نه عزیزم نگران نباش برای من فکر کنم از ۲/۵بیشتر بود دقیق یادم نیست ولی یادمه که بیشتر بود و من جهت اطمینان خاطر و اینکه ذوق داشتم جنسیت بچمو بدونم سلفری دادم خداروشکر هیچ مشکلی نبود و بچم سالم بود🥰🌸

عدد انتی من 2.33بود ،بخاطر اینکه 13هفته و پنج روزه بوده ک رفتم ،سن بچه زیاد باشه عدد انتی هم میره بالا،دوباره سونو دادم گفتن نرماله

فکرنکنم 2/5خطرناک باشه

زیر۲ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان پناه🩷✨ مامان پناه🩷✨ ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان 👑Diyar👑 مامان 👑Diyar👑 ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان artin🐥❤️ مامان artin🐥❤️ هفته چهلم بارداری
مامان جانان و فسقلی مامان جانان و فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری