سلام عزیزم
شما جواب ازمایشتون اومد؟خداروشکر بچه سالمه؟
من شرایط مشابه شما هستم خیلی نگرانم
چند هفته ای عزیرم؟؟جنسیتم مشخص شده؟
سلفری بگیر
نه عزیزم نگران نباش برای من فکر کنم از ۲/۵بیشتر بود دقیق یادم نیست ولی یادمه که بیشتر بود و من جهت اطمینان خاطر و اینکه ذوق داشتم جنسیت بچمو بدونم سلفری دادم خداروشکر هیچ مشکلی نبود و بچم سالم بود🥰🌸
عدد انتی من 2.33بود ،بخاطر اینکه 13هفته و پنج روزه بوده ک رفتم ،سن بچه زیاد باشه عدد انتی هم میره بالا،دوباره سونو دادم گفتن نرماله
فکرنکنم 2/5خطرناک باشه
زیر۲ باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.