خانما عدد دفع پروتئین چند باشه خطرناکه

۵ پاسخ

مال من ۱۰۰۰به بالا بود یه هفته بیمارستان بستری شدم به سولفات تزریق کردن آخر هم بخاطر فشار بالا تو هفته ۳۷ختم بارداری دادن

والا من آزمایش میدادم ببین هر ازمایشگاهی یه رنج دارن مثلاً آزمایشگاهی ک من میرفتم بالای صد و پنجاه بود یعنی دفع پروتیین داری

بره دکتر

دفع پروتئین خوب نیست حتما بده دکتر

بارداری؟

سوال های مرتبط

مامان گل های من ❤️🫠 مامان گل های من ❤️🫠 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی
مامان دلوین وتودلی🧸 مامان دلوین وتودلی🧸 ۱۲ ماهگی