خانما دفع پروتئین تو ادرار خطرناکه

۴ پاسخ

من اوایل بارداری یکم گرفته بودم اونم بخاطر کم ابی بدنم بود چون ویار اب گرفته بودم وحشتناک اصلا اب نمیخوردم حتی روزی یه لیوانم نمیخوردم
بعد چند هفته برطرف شد
اگ‌کم باشه نه

عزیزم باید توسط دکتر بررسی باشه چون دفع پروتئین به مشکل کلیه مربوطه

نه من تو بارداری اون اواخر دفع میکردم

اگه کم باشه نه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته هفدهم بارداری