من اوایل بارداری یکم گرفته بودم اونم بخاطر کم ابی بدنم بود چون ویار اب گرفته بودم وحشتناک اصلا اب نمیخوردم حتی روزی یه لیوانم نمیخوردم
بعد چند هفته برطرف شد
اگکم باشه نه
عزیزم باید توسط دکتر بررسی باشه چون دفع پروتئین به مشکل کلیه مربوطه
نه من تو بارداری اون اواخر دفع میکردم
اگه کم باشه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.