۷ پاسخ

من از دکتر پرسیدم بیومیل بدم یا بیومیل پلاس گفت بیومیل پلاس اگه برای تأمین مواد مغذی و وزن گیری میخای

فک کنم مواد مغذیش بیشتره و وزن دهی بهتری داره

من ب دخترهم هم بیومیل میدم هم بیومیل پلاس
دگترش گفت بیومیل 1 بدم بهش تا دوماهگی دادم وزن گیری عالی هم داشت بعد دیگ گیر نبومد مجبور شدم بیومیل پلاس بدم ک دخترم بهتر میخوره و دوستش داره دکتر گفت هیچ فرقی نمیکنن باهم فقط بیومیل چرب تراز بیومیل پلاسع
من درحال حاظر از هردو بهش میدم
دیشب ک رفتم داروخونه بیومیل ی دونه داشت با کد میلی 250آزاد300
بیومیل پلاس با کدملی178 آزاد245

منم تازه گرفتم دارم بهش میدم

ع گهواره درست شده

دكتر گفت هيچگونه فرقى ندارن ميتونيد در نبود بيوميل پلاس از بيوميل هم استفاده كنيد از ي شركتى هستن

سمت راستی قوطی بیومیل پلاس ۲ یا ۱ ؟؟

سوال های مرتبط

مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان ماهلـــــین🌙🐼 مامان ماهلـــــین🌙🐼 ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی