من از دکتر پرسیدم بیومیل بدم یا بیومیل پلاس گفت بیومیل پلاس اگه برای تأمین مواد مغذی و وزن گیری میخای
فک کنم مواد مغذیش بیشتره و وزن دهی بهتری داره
من ب دخترهم هم بیومیل میدم هم بیومیل پلاس
دگترش گفت بیومیل 1 بدم بهش تا دوماهگی دادم وزن گیری عالی هم داشت بعد دیگ گیر نبومد مجبور شدم بیومیل پلاس بدم ک دخترم بهتر میخوره و دوستش داره دکتر گفت هیچ فرقی نمیکنن باهم فقط بیومیل چرب تراز بیومیل پلاسع
من درحال حاظر از هردو بهش میدم
دیشب ک رفتم داروخونه بیومیل ی دونه داشت با کد میلی 250آزاد300
بیومیل پلاس با کدملی178 آزاد245
منم تازه گرفتم دارم بهش میدم
ع گهواره درست شده
دكتر گفت هيچگونه فرقى ندارن ميتونيد در نبود بيوميل پلاس از بيوميل هم استفاده كنيد از ي شركتى هستن
سمت راستی قوطی بیومیل پلاس ۲ یا ۱ ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.