کسی شیرخشک بیومیل پلاس ۲میده؟
چطوره ؟

۳ پاسخ

اره منم میدم

اره من میدم بد نیست خوبه بچم میخوره بعد کلی شیر خشک این فقط بهش ساخت اما هنوز رفلاکس داره😢

من بیومیل ای ار میدم

سوال های مرتبط

مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ ۱ سالگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی