۱۱ پاسخ

منم همینم تازه دکتر دارو داده مثلا کنترل بشه اگه نخورم از درد میمیرم

بالشتو دوتا کن شیبدار کن راحت تر بشه برات

من بعد چهار روز نخوابیدم اینجوری خوابم میبرد

سعی کنید نفس عمیق بکشید چند بار بعد آروم میشید دوتا باشن بزارید زیر سرتون بخوابید من مشکلی قلبی داشتم و بااینکار آروم میشدم

منم قلبم انگار میخاد بیاد تو دهنم

منم اینجوری میشم

خیلی خابم میاد

حاملگی یه طرف
شبای پر از درد و بی خوابیش طرف دیگه🥺😮‍💨

منم اومدم لب پنجره نشستم نمبتونم درا ز بکشم

آه منم از خواب دارم‌میمیرم ولی دراز میکشم نفسم بند میاد پاشدم نشستم

منم خیلی اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی