۴ پاسخ

پسر من الان یک ماه از واکسن چهار ماهگیش گذشته به خاطر سرما خوردگی الان که بهتر شده بود قرار بود ببرم. بزنم بازم سرماخورده الآنم دم به دقیقه گریه می کنه شیر خورده رو بالا میاره اونم به شکل پنیر ی یا چرک گلو

من یک هفته پیش زدم هنوزم بالا میاره همش

وای منم امروز زدم تا صبح بیدارممم تب میکنه

عب نداره با فاصله بش شیر بده

سوال های مرتبط