پسر من الان یک ماه از واکسن چهار ماهگیش گذشته به خاطر سرما خوردگی الان که بهتر شده بود قرار بود ببرم. بزنم بازم سرماخورده الآنم دم به دقیقه گریه می کنه شیر خورده رو بالا میاره اونم به شکل پنیر ی یا چرک گلو
من یک هفته پیش زدم هنوزم بالا میاره همش
وای منم امروز زدم تا صبح بیدارممم تب میکنه
عب نداره با فاصله بش شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.