خانمایی ک سزارین کردید گن بستین؟خوب میشه

۳ پاسخ

فکنم بیمارستان ب همه ک سز میکنن میده

اره من بعد عمل قبل اینکه پاشم راه برم برام بستن هم شکمم جمع شد هم فشار شکمم روی بخیه هام نبود

اره من بستم خوبه ببند فشار کمتر ب کمرت میاد ولی محکم نبند ک اذیت بشی . ی چند ساعت ببند دوبارباز کن ک

سوال های مرتبط

مامان جوجم🐣 مامان جوجم🐣 ۹ ماهگی
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد