منم دخترم آبریزش بینی داره .بهش پلارژین دادم و قطره ریختم داخل بینیش .ولی اگه تب داره استامینوفن بده .اگه میتونی ببرش دکتر حتما سرخود دارو ندی بهتره
شما خودت چایی زنجبیل بخور با ویتامین سی یا همون انرژی زا شیر هم زیاد میکنه
برا بچه تونم سوپ گرم آب سیب درختی اگه بخوره و لعاب به دونه خاکشیر نبات خودتونم میتونین اینا رو بخورین ضرر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.