۸ پاسخ

میگن قبلش استا نده واکسن اثرش کم میشه

وقتی میخوای را بیوفتی بری بهداشت حتما قطره پاراکید بهش بده اون نمیزاره خیلی اذیت بشه
اونجا ی قطره خوراکی میخوان بدن و ی سرنگ خوراکی ک باید بخوره
واینکه وقتی واکسنو بزنه خییییلی گریه میکنه امادگیشو داشته باش اونجا حسابی بغلش کن و بعداز واکسن شیر بده بخوابه
بعدش تا دوروز هر ۴ ساعت پاراکید میخوای بدی دوبرابر وزنش
واینکه کمپرس سرد باید بزاری
اینطوری ک ی قالب یخ کوچیک بپیچ لای ۳ تا دستمال کاغذی و بنداز تونایلون فریزر و هر ۵ دیقه چندثانیه روجای واکسنش بزار و بردار
اگ دیدی سفت شد قرمز شد کمپرس گرم بزار
واینکه ممکنه چندساعت بعداز واکسن توخونه خیلی گریه کنه بخاطر درد اولیه واکسنش ک طبیعیه فقط نزار پاشو تکون بده
توخونه هم هر نیم ساعت با تب سنج تبشو چک کن بالای ۳۷.۵ خطرناک میشه و تا اونجا میخواد بالاو پایین بشه

پاراکید۴ساعت یبار مرتب بده

واکسن دوماهگی سخت نیست نگران نباش
خود بهداشت هم میگه اینا رو که روز اول هر۴ساعت استا بدی و کمپرس سرد
و روز دوم هر ۶ساعت استامینوفن و کمپرس گرم
اگه دیدی موقع تکون دادن پاهاش بیقراری میکنه قنداق کن که پاهاشو تکون نده

اگه تب نداره هر۶ساعت یه بار بده

قبلش نده من‌ ندادم بعدشم زدی ۱۰ دقیقه بعد باید بهش بدی حتی شیر من بهداشت بهم گفت

قبلش نده

یه ساعت قبلش استامینفون بده

سوال های مرتبط