کسی قطره بی بی سد داده
برا رفلاکس و الرژی مسکلی ندارع

۲ پاسخ

بی بی سد خیلی زیاد رفلاکس و تشدید میکنه چون توش نعنا فلفلی زنجبیل داره

بچم هفت ماهشه خیلی جیغ می‌کشه دپسه روزه انگار عصبیه طبیعیع نگران نباشم؟

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی