۱۱ پاسخ

من استرس گرفتم 😣

نگران نشو ۱ ساعت تا ۱ ساعت نیم زمان داری
یه دوش بگیر
کیفتو بردار
برو بیمارستان هم خودتو چک میکنن هم اب دور بچه رو

اتفاقا خیلی خوبه برو بیمارستان به راحتی زایمان میکنی . موقع زایمان برای من خیلی دعا کنید عمل بسیار سختی انجام دادم بتونم راه برم .

وسایلت جمع کن برو بیمارستان ترس هم نداشته باش استرس برات بدتره🩷

ترس نداره همی الانم دنیا نمیاد خیلی ریلکس بپر بیمارستان توکل ب خدا قدمش خیر باشه برات

همین الان بیمارستان باش

نترس اروم باش کیفتو بردار نوار بذار برو

برو بیمارستان تا زایمان نکردی

خودتوبرسون بیمارستان

برو بیمارستان زود

برو بیمارستان عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد