پسر منم تب داره... البته دیشب دوبار بالا اورد... نمیدونم چیکار کنم
اي بابا چرا همه بچه ها تب دارن اخه🤦♀️
دختر منم تب كرد چن روز بعدش مريض شد و همچنانم ازامه داره
ويروسه عزيزم ايشالا زود رفع ميشه
ببین من پسرم نمیزاده. پا شو کنم.
تو اگر میزاره. کف پاش. بزار تندتر خوب میشه
ویروسع پسر منم گرفت
مسکن. بهش بده پروفن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.