دندونای پشت و بخان در بیارن هم تب میکنن

۴ پاسخ

تب خفیف داره تب ۳۹ اینا دیگه مال دندون میس

اره ممکنه

پسر من تب نمیکنه ابریزش بینی شدیدی میگیره که اصلا بند نمیاد

پسر من‌الان درمیاره تب نمیکنه ولی اسهااال😫

سوال های مرتبط