۷ پاسخ

لاکسی ژل

کمپوت گلابی هم خوبه
امتحان کن

طبیعی بودی زایمانت؟؟؟ منم خیلی مشکل یبوست دارم،الانم از دیروز اندازه گردو زده بیرون خیلی درد دارم، تا دوشنبه هم زایمان میکنم طبیعی، خیلی میترسم واسه بعد از بخیه ها یبوست باشم

پودر پیدرولاکس

لاکتولوز

لاکسی ژل...خیلی خوبه

ترنجبین دم کن بخور

سوال های مرتبط