۴ پاسخ

صد در صد واجبه از شما سوال نمیکنن برای گرفتنش تو ازمایش کف پا که میبرید همرذه تیروئید هستش

برا من گرفتن موقع ازمایش زردی فاویسم داشت ازمایششو بدی بهتره چون خدای نکرده دارویی براش استفاده کنی ک حساسیت بده یا منع خوراکیشو براش استفاده کنی...

همون ک. کف پا مشخص میکنه دیگه

برای دخترمن توبیمارستان گرفتن

سوال های مرتبط