۹ پاسخ

من بیومیل دادم وزن گیریش هم خیلی خوب بود . البته باید ببینی کدوم شیر واسه بچه ی تو بهتره و بهش می‌سازه .

نان ۱

آپتامیل من از اول دادم راضی بودم به اکثر بچه هام میوفته

تروویتال هم سبکه هم وزن میده

نان فقط

آپتامیل ساده

گیگوز هم خوبه ولی آپتامیل بهتره

اپتامیل هم سبکه هم وزنگیریش من از اول ب پسرم اپتامیل میدم راضیم

آپتامیل

سوال های مرتبط

مامان پری ماه🍒🍓 مامان پری ماه🍒🍓 روزهای ابتدایی تولد