بهترین شیر خشک برا نوزاد تازه متولد چیه مامانا

۷ پاسخ

من به دخترم نان LFمیدادم چون گیگوز بهش نساخت باعث میشد شکمش ببخشید روان و سبز کار کنه
خیلی خوب بود

اپتامیل همه گفتن خوبه من گرفتم ب بچم نساخت داغون شد
بیومیل گرفتم بد نبود

الان نان کامفورت گرفتم این خوبه بهش میسازه نفخش کمتر شده

آپتامیل پرونوترا خوبه من دوقلوهام تو دستگاه بودن ۷ روز دکترش میگفت خیلی خوبه
تا الان ک دو ماهشونه همینو میخورن خوب حل میشه
ولی نان اصلا حل نمیشه مثل پنیر میشه

اپتامیل1

منم بیومیل پلاس گرفتم تو داروخانه خیلی ازش تعریف میکردن حالا نمیدونم موندم

بستگی داره نارس باشه یا نه اگر نارس باشه شیر ری نان وزن بگیره اگر عادی باشه نان آپتامیل همه خوبن

من نان دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی