صبح روز جمعه چرا همه دارن زایمان میکنن استرسم گرفت🤦‍♀️

۱۰ پاسخ

چرا اتفاقا خوبه که خدروشکر که این دوران رو گذروندن .دلم میخواد چشامو ببندم بازکنم روز زایمان برسه😍😍

انشالله پا قدم این بچه ها جنگ و استرس از ملت عزیزمون بره انشالله بچه هامون عقبت به خیر بشن خدایی 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🦋

الان تو گهواره یا همه زایمان میکنن یا هفته های اخرشونه پس هفته های پایین و قصد بارداریا کجان😐

من از ماه سوم بارداری آنقدر میترسم الان ماه ششم هستم از ترس عمل سکته میکنم

حتما دیشب کار زیاد داشتن امروز درد گرفته😂

بسلامتی 😁

وووی دور ازجون من شنبه قراره بستری شم یکشنبه عملم کنن
درد دارم شیاف میزارم
ایقد میترسم

هنوز زوده استرس نداشته باش انشاءالله خیره

نگران نباش دیگه وقتشونه😂

ایشالا منم اضافه بشم بهشون

سوال های مرتبط

مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری