چرا همه دارن طبیعی زایمان میکنن 😕😕😕😕
من خیلی از طبیعی میترسم

۱۹ پاسخ

منم از دوتاش میترسم 🤦‍♀️😐

من هم از طبیعی میترسم هم سزارین
میشد تخم گذاشت بهتر بود🥲😂😂😂

بچه اول تا دقیقه ۹۹میگن طبیعی
مگه اینکه از قبل شرایط خاص باشه که خود دکتر بگه سزارین
یا خودت سزارین اختیاری بشی که کلی پولش میشه

منم میترسم اما بهش خیلی فکر نمیکنم چون مطمعن ام خدا تو وجودمون یک چیزی دیده که شرایط طبیعی آوردن برامون فراهم کرده

امیدت بخدا باشه‌قسمتت اگر طبیعی باشه
به راحتي طبیعی میاری
نشد هم سزارین ، هرکدوم سختی های خودش داره ولی ته هر سختی یک شیرینی، صدای بچه

منم خیلی میترسم خدا به دادمون برسه
بدبختی من از سزارین میترسم چی میشه شب بخوابیم بیدار شویم ببینیم بچه تو بغلمونه

چون هزینه ها زیاد

بابا نترسید امروز یه عالمه تاپیک دیدم دوباره ترس از زایمان طبیعی اصلا اون لحظه ترس یادت نمیاد هیچی نیس

والا منم یکم میترسم ولی اونقدرا نه چون چاره ندارم خودمو زدم بیخیالی 😐اینجوری کمتر عذاب میکشم

من بچه اولم و دارم دعا میکنم سزارین نشم درحالی که از جفتش وحشت دارم اما طبق تحقیقاتی ک انجام دادم طبیعی خیلی بهتره درسته خیلی درد داره تا بچه بدنیا بیاد اما بعدش راحت تری حتی دوباری ک بستری شدم بیمارستان دیدم اونایی ک زایمان کردن و طبیعی خیلی راحت بودن خودشون همه کارا میکردن سزارین سه روز بود بستری بود یکی بود دو روز بستری بود ولی نمیتونستن قشنگ تکون بخورن و همش درد داشتن و اذیت بودن و.. حالا امیدوارم هرکدوم که توانش در بدنمون هست پیش بیاد

خلاصه چه بترسیم چه نترسیم آخرش زایمان میکنیم

منم ازالان استرس شو دارم عجیب🥺🥺🥺

منم میترسم تنها نیستی

منم میترسم وانتخابم سزارین بچه اولمم سزارین بودم

چون از سزارین میترسم😁

چووون بنده خداها ندارن،از کجا بیارن با این گرونیو بی پولی

هزینه ها زیاده

منم میترسم

چون طبیعی عالیع

منم فوبیاشو دارم ولی خب😬😂

منم میترسم😑

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی