حتما بروبیمارستان یا سرماخورده یا عفونت ادراری
ببرش بیمارستان چون پسر منم اینجوری بو با پاراکید و شیاف و هیچ دارویی پایین نیومد بعد بردم بیمارستان گفتن ویروس گرفته با سرم و امپول و ...اوردن پایین 4روز بستری بود بچم تبش بالا بود بدنش عفونت کرده بود
ترس نداره که
اب ولرم بیار دستمال و به پیشونی و شکم و زیر بغل بذار
اب ولرم و نمک قاطی کن پاهاشو بذاره توش
لباساشو کم کن
پیاز حلقه کن بذار کف پاش جوراب بپوشون
اگ قطره استا کاری نکرد نصف شیاف استامینوفن بزار و تب ۳۸بالااااا نیستاااا
یه دستمال با اب ولرم خیس کن و اب اضافیش بگیر
زیر بغل-کشاله ران-دور ناف-گردن و کف دست و پاهاش بکش
ی تخممرغ براش بشکن
استامینوفن بده ،4ساعتی بعدمبرو دکتر
پیاز بزار کف پاش
اگه پایین نیومد .دستمال خیس کن بزار زیر بغلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.