۶ پاسخ

من زایمان سوم هستم ولی سزارین دوم ‌✋
قراره ۳۹ هفته و ۱ روز به حساب پریودی
و ۳۹ هفته و ۴ روز به حساب ان تی یعنی
فردا شنبه ۵ اردیبهشت سزارین بشم انشالله اگه خدا بخواد

۲۵ اردیبهشت چند هفته میشی؟

حتی اگه دردت بگیره سزارین میشی

فعلا به من تاریخی نداده

دکتر برا من ۳۸ هفته و۳روز وقت داده یعنی برای ۳۰ این ماه

برابچه دومم ۳۹هفته رفتم خودم رفتم دردنداشتم

سوال های مرتبط