اگر با شیرخشک میدی باید با آب سرد مخلوط کنی آردت و بعد بزاری روی شعله بعدش که یذره از ماست سفتتر شد برداری بعد سرد شد شیرخشک آماده و اضافه کنی به غلظت ماست برسه بدی بخوره
خشک یاشیر خودت
جفتش میشه ولی اگر پاستوریزه میریزید باید با آردت بپزه حتمااا ولی شیر خشک آخر سر که سرد شد اضافه کن
پاستوریزه هم برای پخت و پز مجازه ولی خالی نمیشه داد به بچه
هم کتاب تغذیه اش گفته بود هم کارت واکسنش
شیر خشک
پاستوریزه زیر ۱ سال ممنوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.