خیلی زیاد، ۳۰ تا بده بعدش اروغ بگیر پستونک بده،رفلاکس میگیره دور از جونش.
دقیقا منم پنجاه سی سی بدم میخوره قشنگ ولی بعدش یکم بالا میاره
خیلیههه
رفلاکسی میشه بعدا مصیبت داره
میخوابه ارومه بعدش چون خیلی سنگین شده فک میکنی گرسنه س
ببین دردش چیه
گریه معمولی نرماله چون عادت نداره ب محیط پوست ب پوستش کن
گریه شدید ببر دکتر اگه آروم نمیشه
مدل ضد کولیک رو دستت بگیرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.