من شخصا دنبال اینم با یکی درد و دل کنم و یکی یه راه فراری بذاره جلو پام وگرنه خودم متوجه شدم احتمال ۹۹ درصد مثبته
خب چرا نزارن 😅 ما هم کیف کنیم
خب شاید میخان درد و دل کنن و یکم دل داری بهش بدن ☹️
گناه دارن خبببب
عزیزم ذوق دارن خب 😍میخوان بقیه هم تایید کنن تا باورشون شه
من یباز زایدم ولی بیبی چک نزدم ازمایش بتا دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.