۵ پاسخ

من شخصا دنبال اینم با یکی درد و دل کنم و یکی یه راه فراری بذاره جلو پام وگرنه خودم متوجه شدم احتمال ۹۹ درصد مثبته

خب چرا نزارن 😅 ما هم کیف کنیم

خب شاید میخان درد و دل کنن و یکم دل داری بهش بدن ☹️
گناه دارن خبببب

عزیزم ذوق دارن خب 😍میخوان بقیه هم تایید کنن تا باورشون شه

من یباز زایدم ولی بیبی چک نزدم ازمایش بتا دادم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس وزینب مامان امیرعباس وزینب ۹ ماهگی