سلام سوزش سردل و معده توی این هفته طبیعیه؟؟؟؟

۳ پاسخ

تو همه هفته ها طبیعیه
رفلاکس معدست
دکتر من با فاموتیدین موافق نبود شربت لاکسی ژل داد ی ق بعد غذا

قرص فاموتدین ۴۰ دکتر بهم داد خوب بود واسم

آره منم داشتم ولی خیلی حس بدیه آخر ماه هفت خودبخود رفع شد

سوال های مرتبط

مامان شمس مامان شمس روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری