۹ پاسخ

فقط استراحت کن من درد دارم فقط استراحت میکنم میخام برسم تا روز عملم استراحت که میکنم بهتر میشم خیلی

منم همین دردارو داشتم هفته قبل ان سی تی انقباض نشون داد سولفات برام زدن امپول زدن نگهم داشتن بیمارستان تا به ۳۴ هفته برسم ختم بارداری دادن برای ۳۴ هفتع فردا عمل دارم

ان سی تی دادی گفتن انقباض نیس؟

دوقلویی تاریخ زایمان بهت ندادن ب من داد و گفتم درد دارم دوتا قرص برا کنترل درد بهم داد تا برسم ب تاریخ زایمان

nst دادی؟ مطمئنی انقباض نیست؟

من موندم چرا نمیری یه چک بکشی
فوقش میگن مشکلی نیس برو خونت

عزیزم شما هم دوقلو داری، نوبت عمل بهت دادن؟

انقباض کاذب داری فقط باید تحمل کنی 😭😭😭
شکمت گرم نگه دار و موقع که خیلی شدید هست دراز بکش بهتر می شه

منم از صبح همین جوریم کمرم درد می‌کنه نگرانم 🥲

سوال های مرتبط

مامان نورا و حسنا مامان نورا و حسنا هفته چهلم بارداری