خانما انقباض با درد دارم و درد پریودی چیکار کنم؟

۳ پاسخ

اگه گذرا و پراکنده اس وبا استراحت بهتر میشه طبیعیه

نه علائم زایمان نیست بدن داره آماده میشه برای زایمان بهش میگن ماه درد

کاری نمیتونی کنی عزیزم یکم با حموم و آب گرم بهتر میشی

سوال های مرتبط