۲ پاسخ

منم دارم اینفاکول میدم دخترم رفلاکس هم داره. بنظرم از وقتی این قطره رو بهش میدم شیر بیشتری بالا میاره. برای شما هم همینطوره؟

سلام عزیزم دذخواست بده داشته باشیم عهمو

سوال های مرتبط

مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ مامان آسِنا🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی