۳ پاسخ

بدوش شیرت

چی میخوری که اینقد شیر داری خوشبحالت
وزنت چقده

اگه خیلی شیر دارید لطفا اهدا کنید.
برای نوزادان شیرخوارگاه ها تا اوناهم طمع شیر مادر رو بچشند

سوال های مرتبط