۵ پاسخ

فقط پماد واژینال بزن

اگ باردار نیستی فقط کپسول فلوکونازول روز اول میخوره بعدش میره تا سه روز بعد یکی میخوری و باز سه روز بعد اب رو اتیش

مترونیدازول بخور

شیافت فیتوواژکس هم عالیه هم کپسول فلوکونازول ۱۵۰

فقط سفکسیم

سوال های مرتبط