با عرض معذرت هیچکدوم... 🥴😐
ایلایدا،، اسم دختر پسرداییمه پنج سالشه خیلی اسم باکلاسیه، اوایل خیلی تلفظش سخت بود کم کم جا افتاد برامون
ايلايدا🐥
ایلایدا خیلی قشنگه
ایلدا بنظرم قشنگه ایلایدا هم خوبه یذره سخته
ایلایدا اسمه؟🤔
ایلایدا خیلی سخت نیس؟؟ یلدا بهتره
ایلدا تافظش خیلی راحت تره قشنگ تر بنظر میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.