برای دختر منم راحت بود از بهداشت اومدم خونه پاراکید دادم هر ۴ ساعت با من قهر کرده بود سینه نمیخورد بهش شیرخشک دادم که سیر باشه روز دوم پاش درد گرفت که با یه پارچه نازک بستم که تکون نده که یکم اذیت کرد روز سومم دیگ خوش اخلاق شد
من کیسه آب سرد و گرم نذاشتم چون دخترم بدش میومد بیشتر گریه میکرد
برای دختر من خیلی راحت بود من روز اول کمپرس سرد گذاشتم هر ۴ ساعت قطره پاراکید دادم اصلا تب نکرد فقط یکم پاش درد میکرد و ۳ روز شیر خیلی الکی خورد بعدش خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.