۶ پاسخ

عاره اگه گلو درد داری دیفن و قرقره کن بعد قورت بده تاثیرش بهتره قرصتم با آب پرتغال طبیعی بخور

آره ولی من حتی دکتر استامینوفن 500 داد من نصف میکردم میخورم تاثیر داشت هرچی کمتر بهتر

نه دیفن نمیشه ضرر داره باید دیفن قرقره کنی

500نه من 325دکتر برام نوشت 500 دوزش زیاده دیفن ساده هم مشکلی نداره

میشه.. دکتر گف دیفن رو قرقره کن احتیاط

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی