من رژیم گرفتم
شیرینی و خیلیییییی کم کردم نوشابه و قند اصلا.
وعده فقط صبحانه و ناهار یا صبحانه شام
اونم خیلیییییییی کم.ورزش میکنم تو خونه.سرکه سیب بگیر بخور خیلیییییی خوبه من چن روزه شروع کردم قشنگ حس میکنم شکمم کوچیک شده
من قبل بارداری باشگاه میرفتم ۳روز رژیم تخم مرغ گرفتم ۲کیلو کم کردم باردارم شدم متاسفانه سقط شد امروز دوباره رژیم تخم مرغ گرفتم حداقل کم کنم شاید باردارم بشم
من چون روزه همیشه میگیرم فستینگ برام کاری نداره اما فعلا روی رژیم نرفتم میگم قند مصنوعی یه مدت حذف کنم ببینم چجوری
مثلا نوشابه قند شکر اینارو یه هفته تا دو هفته حذف کنم
بعدش روغن درصدش خیلی خیلی کم کنم به مدت یک هفته تا دو هفته سعی کنم بیشتر روغن زیتون استفاده کنم
بجای تنقلات روزانه که شامل چیپس پفک نمدونم اینجور چیزا میوه استفاده کنم
چون عاشق بستنی هستم و هیچ جوره نمیتونم قط کنم در هفته یه روزش به خودم جایزه بدم و بستنی بخورم
میخوام اینکارو انجام بدم ببینم چجوری میشه اگر شد اینجوری همینجوری ادامه میدم تا وزنم بیاد پایین نشد فستینگ شروع کنم
من گرفتم خوبه وزنمو کنترل کردم
عزیزم رژیم فستینگ و ب تنهایی نگیر در کنار فستینگ ی رژیم ثابت داشته باش فستینگ هم در حد چند روز بگیر
درسته خیلی زود وزن کم میکنی اما به بدنت خیلی اسیب وارد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.