بچه ها من تازه فهمیدم گن که میبندم میوفتم خونریزی علتش چیه

۱ پاسخ

فکر کنم نشانه خوبیه فشار میاره تمام خون هایی که مونده میاد بیرون البته اگه خیلی سفت میبندی ممکنه زخمت خونریزی کنه ها نباید خیلی سفت ببندی

سوال های مرتبط