مامانای عزیز
کرم سوختگی پای نوزاد چه مارکی خوبه بگیرم؟

۱۴ پاسخ

کالاندولا

فیروز

میگن کالاندولا خیلی جواب میده

پوشک مای بی بی و مولفیکس به پای دختر من نساخت
فقط کانفی براش خوبه البته گرونه تره ولی اصلا پاش نمی سوزه و اصلا کرم نمیزنم

کالاندولا یا زینک اکسید
اگر پوشک به پاش جواب بده و زود زود عوض کنی اصلا کرم نمیخواد

ماستلا و بیبی بورن میگن تقریبا شبیه بهم عمل میکنن، ولی ماستلا خیلی گرونه، بیبی بورن قیمتش بهتره

سوختگی سودوکرم
پیشگیری از سوختگی بیبی بورن

ماستلا۱۲۳ برای استفاده روزانه و جلوگیری از سوختگی هست و خیلی خوبه. سودوکرم فقط برای وقتی هست که سوختگی زیاد ایجاد شده و مناسب استفاده روزانه نیست

فقط کالاندولا

روزانه۱۲۳ ماستلا،برا وقتایی که سوختگیش زیاده سودوکرم

فقط موستلا‌ عالیه

فقط کرم پای بچه آردن
کالاندولا کورتون داخلش داره مصرف زیادش خوب نیست

سودوکرم ولی برای استفاده روزمره نیست، برای وقتایی خوبه ک پا بچه میسوزه

سوداکرم

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی