فقط کالاندولا
فقط روغن نباتی عالیه بی ضرر
آردن عالیه
زینک اکساید خوبه
کالاندولا بهترینه اما شنیدم خانما میگن سودوکرم بهتره
من آردن گرفتم خیلی بهتر از کالاندولاست
فقط کالاندولا، پول الکی بایت کرم خارجی نده
پماد زینگ هم خیلی عالیه
کلاندولا بهترینه برای سوختی عزیزم
کالاندولا خوبه
روغن سوختگی نشنیدم و اطلاعیم ندارم
اما کرم پیشگیزی سوختگی و سوختگی سودوکرم ،آردن،بی بی فرست خیلی خوبن
پماد کالاندولا هم عالیه من بچه خودم هروقت میسوخت کالاندولا
واقعا واقعا هیچی مث کرم ماستلا نیست یه معجزه ست
من پسرم انقد میسوخت حتی سودو کرمم جواب نبود ن کالاندولا ن چیزای دیگه
فقطپمادزینک اکساید
سوختگیش شدید باشه تا سه روز همراه زینک هیدروکورتیزون میزدم دوروزه خوب میشد
روغن خارمریم و بعد روغن کدو عالیه
من براپسرم پوماد آ.د میزدم برااین فسقل هم همونومیخرم
من دکتر کالاندولا و ان ان برا پسرم داد مثل معجزس
من برای بچه اولم سودوکرم خریده بودم و عالی بود برای این یکی هنوز نخریدم ولی گرونم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.