۶ پاسخ

تحمل کن
و لیمو بو کردن هم تهوع رو کم میکنه

من الان تو٤ماهگي ام بازحالت تعوه دارم صبحاموقعيكه بيدارميشه ي تيكه بيسكوييت ساقه طلائي بخورتورختخواب بعدبلندشوتاثيرداره غذاهايه چرب وروغني وتندنخورمعدت اروم ميشه حالت تهوعت هم كم ميشه

عزیزم تهوع هست تا چهار ماهگی سعی کن غذاهاتو کم کم بخوری ولی با تعداد تکرار زیاد،شیرینی جان تهوع اوره سعی کن کم بخوری ،اب خنک بخور یواش یواش ،سیرابیو بتونی تحمل کنی خوبه تهوع کم میکنه،موز بخور ،شیر موز بخور

منم دیشب همینجوری بودم. رفتم سرم زدم
معدم بهتر شد ولی حالت تهوع خستم کرده

سیرابی بخور
شربت آبلیمو بخور نه ترش نه شیرین بزار معدتو جمع کنه

گلم عادیه هفته های اول اینطوریه
ب دکترت بگو بهت دارو میده

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی