خانوما علت اعتصاب شیر چیه؟؟
چرا خیلی کم شیر میخورن؟

۶ پاسخ

رفلاکس

رفلاکس

یادمه سر دخترم یه غذای خوردم طعم شیرم و عوض کرد دخترم اصلا سینم و نمیگرفت مجبر شدم شیرمو بدوشم بریزم بعد قشنگ گرفت سینمو

از شيرت بخور شايد بدمزس. يا چيزاي شيرين و خوشمزع بخور طعم شير خوب بشع

شیرخشک بهش میدی مگه

شاید چیزی خوردی شیرت طعم گرفت

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی