۴ پاسخ

برای پیچش دل و کولیک دکتر گفت

آروغ داره

پسر من هر موقع اینجوری میشه از رفلاکسشه
اسید معدش اذیت میکنه نمیتونه شیر بخوره

شكمش باد داره مدام اروغ بگير

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی